Followers

Tuesday, April 24, 2007

when tuesday >.......

when tuesdayy datang...herm....lately i always smile....nek n tok ayah dtg....bw cerita gembira...hahah...to me lah xtually....heheh...sound funny....

nenek bercerita...:-
male tuh nek mimpi...wat po eh...wani nikoh nge ore saboh...gigi yo ite..:)

ye ke...aku tnya...cam no nek leh tetibe mimpi pasal aku..?:)
sound interesting huh?!
dulu2 aku penah dogosip....dikalangan keluarga dgn seorang jejaka dari sabah...aku tak kenal pon jejaka nih....tgk muke jauh sekali....ayah jerk berminat ngan die...aku waktu tuh pon kecikkkk nn comelll lagih...x tau pe2...

n sekarang jejaka tuh aku tak dgr lagih cerita....dan baru2 nih...de lak cerita terbaru..klakorrr rase nye...aku bukan memilih, dan aku tau aku bukan leh ct nuhaliza ke...erra fazira ke....nak memilih ngat...tapi bagi aku memilih itu perlu selagi tidak keterluan...

tadi van zar rosak...aku tgk mamat nih mulut kadang2 x derk insurans gak...(xtually die nih pakcik aku...)die ajak aku ikot die g ptjy..aku kate lah aku pakai baju cam nih....tunjuk kat arah baju lah....xsemendang nak ikot pon...lepas tuh kete mak aku pon aku tgk dah penoh ngan bebarang yg nak dianta...pastuh aku cakap..mane muat nak dok...

die cakap meh la beriba.!! Kuang asam tOl

aku kadang2 gadoh gak ngan mamat nih...nyampah ngan perangai die yg cam baguihhh tuh...n sbb tuh gak lah kini aku jadi penganggur terhormat

No comments: