Followers

Tuesday, May 22, 2007

>musim kesihatan terganggu

pagi tadi sehat...alhmdullillah lepass jekr...balik amik adik2 rase badan len macam...tido sat..bangun...badan dah panass...dok join taklim jap..n sekang bancuh nesta ori..n makan roti...

hari ibu masih terasa kehangatan nye...tp aku selalu wat silapp..maafkan ananda wahai bonda..ku akui..aku ini pendosa..klu lah mampu di buka..dibelah hati ku..tanyalah pd setiap ceruk badan ini..jawapan nya adalah sama...xkan sekali nak lukai mu..

tp aku nih hot tempered la..geram tOll..aku benci perangaii neh!!

" kalau anda dgr gunung berubah ke suatu tempat percayailah
tapi kalau perangai manusia berubah...lupakan saja...


betapa ssh nye lah manusia nak berubah pada hakikat nye...aku bukan si anak kecil..
tapi kesilapan sering kali aku ulangi...

bantulah aku wahaii kawan...mama i love u today n it's more than yesterday...!!
n aku rase sbb tuh lah aku dmm..air mata mudah mengalir klu kesilapn berlaku antra kelurga..tp org luar terlalu sukarr..aku redha bile kawan aku kate aku hati kering saat sume nangis waktu ari guru...xkan aku nak paksa lakk kan...

tapi x pe..aku akan cube..de juga sahabat yang mengatakan aku nampak hakikat nya tabahh..tapi disebalik ketabahan ada satu kelemahan...mungkin betOl...tp aku menafikann ...hehe..jahat nye lah aku

buat anum...redha lah dgn sume tuh..aku x phm kenape masih ade yang nak tikam dr belakang disaat persahabatan mula terjalin antara korang sekawan...pe2 pon..ko sepupu yang bagus..sume org melakukan silap..kerna kita kan manusia..

aku juga begitu....:(

4 comments:

Nurhuda said...

all humans have their soft spot hidden in them. no matter how tough we look, we are still human with emotions and nafsu and ego. cannot escape from reality. the question is, how we handle the situation. i am also hot tempered girl before but now i learn how to control it. it takes time but it worth all the efforts.

take care tau.. makan obat..jadi cpt baik..

tic said...

ermm betOll tuh/...meh kite blaja ngan huda lah...:) leh takk...:) hheee..

sayda said...

dedicate 'bad day' by daniel powter for u.
njoy ek.

jgn sdey2 lagi~hugs

tic said...

bad day...oh my god...scared maa...:0 heeh..thnx...:)