Followers

Saturday, June 09, 2007

hari nye makin dekat..

terOk nye lah aku.,..padahal ari tuh aku dah ingtkan dh diri ni..9hb nih tahlil umah sir...tgk..skang aku lupe ari nih ...bape hari bulan..hua..sampaii lah ....dj aka dijah kol aku...tanya aku p ke tak...? mmg jawapan yang aku bgi tadi wat dj terkejut...sori arr dj...lately penyakit lupe aku nih makin terok la plak...

ermmm hari tuh makin dekat...aku takOtt...alahaiii dak2 nih nak tgk shrekk la plakk.....sat g den sambung lakk lah..x pon...next wikk jerk.. :((

hehhe sempat gak aku update balik...aku kompiuss lah..nak kene wat pe..hari ni aku x g shoppin' pon...tapi duit ku abis dgn begitu banyak nye.. bg org penggur lah...klu keje aku rase x kesah pon..

ermmm tensen nye..aku br sedarr hari ni...ari sabtu..n now aku tak leh nak renew insuran aku..tensen./..hari tu dah makin tiba... :))

3 comments:

canary said...

Your blog is very interesting!
Please, send me the photo of your pc desk.
I'll publish on my blog!.
And if you want I can link your blog on mine!

EMAIL: pcdesktop1@gmail.com

Nurhuda said...

apa khabar tic... sihat tak? confirm sebok kan.. nak prepare benda smua.. well...jaga diri tau.. mkn tau.. hehehe...

tic said...

heheh...huda..now i on diet la.. :) berat dah turunn nih.. :)