Followers

Wednesday, October 31, 2007

btol ke orang kate.?....klw

dulu sewaktu aku kat pvt school...aku penah alami benda ni...aku tak tahu sejauh mane kesahihan perkara ni...

tapi itu cerita lame...skrg menda yang same berlaku lagi...tp cara yang lain..org yang same...
kalu ditanya pasal perasaan....perkara itu jauh menyimpang... xdek lagsung..sekadsar kawan.. xde masalah bagi aku.. :) tapi itu cerita dulu kan...

btoL ke orang kate bile kite terpk kan ssorg...org yang kite pk tuh pun akan teringat kat kite...?

ok menda nih penah jadi kat aku..dulu aku nk g damansara..aku nde scoot geng..muahahha..dr petronas ceras kite org janji nak jumpe..tp dak2 len sume labt so..aku yang awl brg... tgh tgu2 tuh..tiba2 ade banyak mis kol msk...? aku pon tertnya2..jd bg nak jwb soklan aku..aku kol balik..

tp org kat sane diam jerkk..nak wat prankk koll kot..aku pon x tau..lagi pon aku mcm cam jerkk no tuh...bile sume dah sampai kteorgpon bertolak..

sampai di damansara aku trime 1 msg...yang berbunyi.."ape kabarr..? lame tak dgr crita.. dgr dah bertunang.."

gossip hot n juicy psl aku btung mmg femes...tp syg ...perkara tuh blom jd..kdg2 aku ia kan...kdg2 aku nafikan..aku tnya pzal...zal ni no eva ke...?zal yang dgr2 gitu..mgia kan..tp upenye slh..slah sesalahh nye..

lupe aku nak cite tyme aku tgu drg..aku tba2 tpk kan seseorng.!!!..n percaya atau takk..lepas aku periksa..org yang aku pk kan itulah yng sbnrnye yg msg aku..nnn!!!!

sekrg ...br2 nih aku tba tersbt2 psl die..n now menda ni jd lagikk...org yang same..tp dulu gne sms..skrg gune ym.. :) mgkn kiteorg tak msg lg sbb aku pon da tuko no...mgkn..n terlalu byk kemgknn...

dulu mgkn aku msh bdk...but not nw..cukuplah...!!!



should i kept my self silent into the darkness
i keep asking my self...what will happen in the end of my life..? m stil waiting the reoson y m here.!!!... let me make de desicion...

6 comments:

pn maria said...

Mungkin ada betulnya ..mungkin firasat kuat kot.Selalu juga terjadi pada saya malah lebih menakutkan kalau saya termimpi seseorang contohnya kawan lama.Kalau dalam mimpi tu ,dia senyum aje..bermakna dia dah meninggal lah tu...sedih hati.Tapi iyalah kita ni mana boleh percaya gerak hati sangat.Dunia moden kan..so berpada-pada lah.Take it easy ya..

tic said...

thnx kat puan maria... tp agakk menakut kan klu ape yg jd kat pn tuh.. :) heheh bia kan je lah..asal tak menjejaskannn diri kita kan.. :)

faisal said...

hehee, ada chemistrylah wak,hehe..:) sy kalau jumpe dia yg dah beranak duapun masih rase lain lagi..dia sendiri mengaku masih berdebar2 jumpe saya,hehe..tapi bukan ada perasaan apa2pun..:)

tic said...

uik...dah beranakk dua... perghhh takutt la...hehe... :) tak pe lahh..yang pentingg kite xderkk pe2 perasaan kan..kan.. :)

MZ said...

tengah pondering apa tu tic oiii ...?

tic said...

mane de lahhh pok cikk erk.. nothing inside here.... muahha.. :)