Followers

Tuesday, October 16, 2007

salam eidul fitri

assalamualaikum...sume sahabatt...alhamdullillah ...telah pun sebulan berlalu..dan kini syawal dah pun tiba...pejam celik...x lame lagih... sywal pun akan berakhir...masa seakan2 laju sangat berlari..meninggal kan kite...kalau kite masih lagi ditakuk yang lama...kita akan jadi diantara orang yang ketinggalan...

raya tahun nih berjalan dengan meriah..alhmdullillah...sebelum pose ari tuh tokayah aku sakit...so aku takut kire nye tunggak kuarga tak de..so raye tak meriah...tp Allah dah atur sume nye kan...raye nih alhmdullillah....sangt meriah.. :)

jalan...time nak pegi...ermm agak jamm.. bertolak dr pukul 12.00 tengahari..sampai pukul 11.00 malam..agak lame...tp tak tau..aku tak rase penat sgt even aku drive sepanjang ari...mungkin sbb dapat rehat skit..tp ayah lah yang paling powerrr!!... die drive sorang tak tuko2....aku tuko jap ngan mak aku... tido dlm 1jam..then sambung balik..ayah..stretttt...perghh !!...

n the mostt important is..raye tahun nih..akuy dapat duit raye...!! alau dah tua dapat agih/...nampak nye tahun nih dapat duit banyak skit dr last year..n mama n ayah...thnx for the cheque....!!heheh...

2 comments:

MZ said...

makin tua makin banyak dapat duit raya ehh? :p
glad u had a fabulous ari raya :D

Anonymous said...

thnx pok cik...pok cik nye raye cmno...? last yer dpt ciput lah duit raye... :)