Followers

Monday, November 19, 2007

rindu nyeee....

semalam mama n ayah dah ke serdang... hari nih ke sepang.. td kat airport/...skrg dah samaii kat palembang.. haaa...rindu nye kat mama....cian mama tyme nak pg tuh die sakit...cm tak happy jerk... almaklum lahhh sape yang eppi tyme sakit... even owang gilo pon sakit....!!

dah lame rase nye tak update blog...almost 2week...perghhhh padahalll tak lah bz mane.. tp ntahpe yang aku wat pon aku tak tau...bile mama n ayah tak de tugas aku akan jadi lebih berat...adik2 n bisnes...sume ateh bahu aku... adiii seb aku just manage dr jauhh jerkkkk...klu aku kje cam dulu..mau pengsann...


per2 pon hari nih sume berjalan dgn lancarr.....walau pon pg tadi hujan lebat..!!

too asma....selamat menjawab soklan peksa... harap dpt result flying colours erk..n harap dpt le kamu jadi dr gigi...muahahah.. :) good luck.. :)

2 comments:

Zura@Kak Long said...

tahniah utk kakak tic tu :-). Tak pe ...esok2 ada la calonnya tu ..eheh tic simpan jer kut tu listing calonnyer ..eheehe..relax.study..berjaya then boleh berdua bila sampai masanya, InsyaAllah

tic said...

kak long thnx..heheh..saje jerk gurauu..heheh.. :0