Followers

Friday, October 17, 2008

start wif bad ends wif good

maybe rini hari bad day for me... since last 2 days aku tido lambat semata2 untuk buat yang terbaik paper jumaat nih.. guys u know what happen aku dah hand in last paper tuh..then sudden a part of Genius student tuh bincang pasal paper tuh.. aku tgh nak cepat cos aku nak balik kl... suddenn!!! yang buat aku sakit ati... jwpn yg dorg bincang tuh satu habuk tak same ngan jawapan aku.. aghhh... aku dah rase down giler.. aku start enjin./..lari balik kl...sedih aku rini....rase nak cabut jerk stering kete tuh.. seb baik smpat pk... tuh la.. aku carelesss sgt sbb xcited nak balik umah kot.....tension...............

n



bile dah sampai umah aku benti kat kedai nak minum petang... mase tgh nak sampai kedai tuh aku tetibe tgk short note yang aku buat.. aku tak pasan kete kat depan.. so secara tak senganja aku pon geget note aku n cepat2 tetolak stering... mamat yang kete yang aku hampir nak langgar tuh tergelak aku tgk.. tapi cam pompuan ayu.. sbb time die senyum aka gelak tuh die tutup mulot.. hehehehh.. seb tak de pe2... n aku sempat angkat tgn jerk.. tgk lame2 aku gak yang malu.. so.. lepas tgk muke die yang kiut tuh aku jadi lega sket... tp bile start cite kat mak aku yang aku careless.. aku jadi sakit ati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...arghhh dah lame tak nulis.. :(

2 comments:

Anonymous said...

tu lah careless lagi...mesti sebelum nie u dapatA pastu buat exam yg seterusnya u dah agak dapat A gak kan...comferm puya...that why u jadi careless mistake..

Anonymous said...

jgn arr ckp cm tuh even thou betol mende tuh..heheheh.. :)tp da gak yang tak dpt A