Followers

Sunday, March 08, 2009

merepek.

hhaah bagus lah sangat semalam aku nak buat ntry.. in the end tak jadi gak.. dah sume melayut nak tgk citer... arrghhh paper BO lagi 2 hariu cyes aku kalu dok umah jdn harap buka buku.../ hheheh.. dok kat hostel pon aku tak buka...

dulu hobi aku ape erk..? nak citer pasal hobi la plak..? dulu kecik2 aku ske collect stamp..ntah ape yang besh pon aku tak tau.. BUT menda tuh mmg wat aku happy.. on that time maybe..tapi skang hobi aku.. setelah berpuluh tahun aku tak pegang stamp..menda yang paling aku ske buat adalah menengok ceghita... cyess.. gler kuat ngok cite..

even aku ade test quiz assingment.. mesti ngok gak le.. tapi klu mende atau subjek tuh super duper tough aku tak tgk lah.. giloo nnt..eg: test law baru2 nih.. wakakak.. tp layan gak filem bride wars.. wahh aku ske neding die.. wakakak./// nyway aku rase filem tuh not bad...

tapi yang paling tak beshh time the geng and upin ipin dtg cini aku tak dpt tgk movie drg.. nape..? nape..? ha sbb mase hari tuh aku xcident.. sampai ptg baru balik bilik.. itru pon lom settle agih..arr cyess nak tgk citer tuh.. drg suh aku g wayang.. tapi aku prefer bile tgk cite aku nak narap atau pon dok ngan keaadaan yang aku ske..

jadi pg wayang not a good idea thou.klu leh donlod aku dah donlod..dah kua ker.. cyes nak tgk... tulOllll

4 comments:

Anonymous said...

ariktuh gi nengok upin n ipin @ times square, siap ada road show pulak .. dapat la poster diorang ngan tandatangan ... huhuhu. nak bergambor dgn patung upin n ipin besor tu cam malu2 kuceng lak... kui kui kui so ambik gambor org jer la.

Kasawari said...

dulu pun suka kumpul stamp.. he he

AiE bAhRi said...

salam ziarah dari saya.ya!buku la tahzan mmg best dibaca.memberi kita motivasi untuk teruskan segala kehidupan tanpa memikirkan perasaan sedih sahaja.saya juga syorkan anda baca.di mana2 kedai buku rasanya ada dijual buku ini.

Anonymous said...

mael.. alahaiii cemana cite tuh beshhh tak mael...? tingin sgt.. :)

kasawari... ye ke..ohoo same lah hobi kiter.. :)

aie bahri..well masih ngah mencari harap ade kat library... ermmm mase terlalu terhad utk kua cyes tak de mase.. so klu ade dlm library .. im really lucky la.. :)