Followers

Saturday, October 31, 2009

malam nih mmg la...

banyak sangat aku besabo ngan budak2 bawah umo.. mmg aku rase banyak sangat pahala aku malam nih.. banyakk sgt yang aku sabo...sabooo... dan teros.,, besabo...

ikot rase otak sengal aku nih.. nak je aku halau.. tp memikio nko tuh tamu..aku wat cool.. and muke iklas...gile hipokrit.. bodooooooooooooo... rase cam nak cekik...

mule tgk jam.. k kul 2.30.. bile nak berambos...so stay cool..maintain smile.. whe the.. 3.. die nk copy lagih citer.. k wat muke cool agih.. 3 .13.. die tutup plug laptop aku.. what the.... gerammm nye.. ana suiiiiiieeee toLLLL... mencikk siot..so skang aku tau la nape org sume x ske die.... dah le aku penin pale.. makin rase nak sepakkkk org jerk...

dh le off kan plug.. pastuh suh tambah lagi movie..kang aku bg satu nasik ayam kat muke karang... adeiii x ayu and tak berkarisma nye malam nih...

duhaii hatii.. benti membenci...maka indah2 akan dtang menemani...

4 comments:

Qylaisqyla said...

pe kes pagi2 baut kat rumah ko.

imHepPie said...

sapa dak tuh??huii nak tau gak sapa haha

mia sarah hemiza said...

wahahaha...
deym sungguh minah tu..
sape weh manusia mcm tu???

aku said...

adeii nih hah.. dak classs aku.. eii gileerr tol.. heheh.. byk tol besabo..klu adik aku ..pemamporr sudehh..