Followers

Friday, April 02, 2010

dinner ini malam

angin bayu membawa diri ku...

sepintas lalu terkenang kan mu...

ohoo x tau la plak sambungan nye ape.. for the 1st time.. x penah lak aku rase x xcited nak p dinner.. mungkin disebabkan propa ba alif ngang budak2 nih... bosan dowh,. final year sume mende x sepatutnya terjadi..haruskah...?

siapa bila perhubungan yang dimulai dengan kebencian akan berakhir dengan kebencian..paling hebat bermula dengan kebencian di akhiri dengan senyuman..

berbeza dengan kami yang bermula dengan keindahan senyuman semua dan di akhiri dengan suatu kebencian yang maha hebat...

kenapa sume nih harus terjadi saat kite tengah mengumpul memori terindah di hari akhir2 perjuangan kite di melaka ter sayang nih..:( oh i hope all of it will ends soon..

selamat malam.. selamat menjamu selerea dengar cite kami akan ke hotel renaison.. xtau aku nak eja..santapan malam nih kate nye chinese food.. ske la plak aku kan..

sijil oh sijil..ini kerana kamu..maka aku berkorban.. :(

4 comments:

mia sarah hemiza said...

ko diet ke skng anis??
huhu~

sedap tu chinese cuisine..
nakkkk!!

anis said...

uwekk... diet...? kate kan tidak..hahahha...

sedap sampai mejilat jari ..hahha..

MyeAqma said...

xyah diet sbb aku p0n dh tem0k..
s0 if k0 diet nnti aku dh tade geng nk same2 tem0k..
huhuhu...

anis said...

banyak la ko.. ko makan banyak mane pon..cenggitu gak badan ko tuh.. elax sudah..aku nih dh jd belon ko.