Followers

Sunday, February 13, 2011

hari ni mood saya ceria

ceria gegile kot ari nih, walaupon pagi ahad ni aku ade modul start kol 8, suppose start kol 8 tapi tau la kan janji melayu tak kan nye la start sharp at 8. so dok ting tong ting tong dah kol 9, sume orang mulot kumat kamit bising pagi ahah kene dengar ceramah padahal selasa cuti n cuti leh dipanjang kan dr kamis last week ( jumaat kamis uitm cuti sbb ade meeting utk sume lecturer) samapi isnin, tapi kalau x datang modul ni kene tatatertib, bila kene tatatertib insyaALLAH RM300 akan melayng ke HEA. hahah

tapi aku tatau, pagi tadi aku bangun dengan senang nye selepas sakit kepala yang amat sangat malam td.aku bangun mandi siap2, skali bj x matching ngan kasut lak, so tuko lagi skali aju aku, pastuh simple breakfast and gerak ke moto, tutup pintu bagai lupe lak sweater tak amik,buku kunci naik atas amik sweater turun balik. arghhh letih tol nak cite detail

aku pon start enjin, tgk depan pintu pagar ade mamat tunggu, mungkin gewe si kecik nak g jogging ngan kecik gamak nya. aku pon sambil naik moto sambil menghirup udara segar, maklum la before2 this bangun jerk matahari dah tinggi atas kepala. so this is for the 1st time aku bangun same ngan mata hari naik.. ni dah dikira satu kejayaan. belawok belawok sunggoh

secantik and seceria pagi ni, bila start ceramah tuh jerk aku pon start on fb aku, lalalal men2 fb skali tgk status poji :0930 good morning INDONESIA.. what the .. bisik ati kecik aku... arghh x lame dahhh tapi siyesss ni HIGHLIGHT and CLIMAX citer aku, hahah yang Prof Madya Samad ni punya talk memang sempoi. tapi aku rase die nye memory mungkin short term sebab die asik slah ckp jerk..

what ever it is, talk die sangat menarik. and prof study kat ENGLAND weh.. die nih bukan calang2 orang.. orang hebat fac kite org..


and last but not least let's aim for BOSNIA

No comments: