Followers

Wednesday, March 16, 2011

mental unstable

hati atau otak tat kala ini rasa tersangat2 tidak stabil, tak pasti mane puncanya, kengkadang aku rase perangai aku macam budak2, sebab lame x balik umah ker..? sebab windu kat adik2 ker..? aku pon x sure, yang pasti nya dudok dekat shah alam tak lagi satu benda yang menyeronokkan... 

arghh mende nih x penah jadi tyme kat melaka dulo sbb sokmo jerk muke aku ade kat bangi ni... saya mahu kan ketenangan.. tak tahu orang lain mcam mane... ketenangan terbaik adelah masa yang berkualiti yang di habis kan bersama keluarga.

bile kite dok jauh dari kuarga. kite mula rasa serba kekosongan, tapi bila balik umah kene marah ati kecik mula la nak merajuk, pastuh bile balik shah alam balik rase cm nak mati jerk buhsan nyerk..

saya sangat ske mende yang estrem, macam bungy jump.. tapi ari tuh g sunway ketak lutot wowww..siyes glaba ..hahahha mmg x kan buat laaa.. tapi sgt teringin... selagi berat n tgi mencukopi baik buat kan.. dr kene time brat naik..nanti teliyor kat mulot jerk la nanti...


saya mahu pulang!!!!!

No comments: