Followers

Friday, October 19, 2012

pejam kan mata

bismillahirahmanirahim,,,

ya rahman, adakala aku silap dalam membuat keputusan, tapi biarlah bara yang aku genggam teros padam menjadi arang, agar panas dan luka yang ada boleh disembuhkan. ya dengan ada nya ubatan disertakan sedikit masa

awak, hidup terkadang mengikut setiap rentak perancangan kita, tapi terkadang kita seakan terlupa. bahawa kita hanya pelakon, BUKAN pengarah

awak,adakala saya berharap bahawa antara kita masih seperti yang lama, tapi pasti hakikatnya hikmah itu ada, saya belajar yang hidup ini jangan terlalu bermegah,di akhiran nya takot terjilat akan ludah sendiri

awak, sejengkal luka awak, sedepa derita saya, tapi akan ada bahagia untuk kita..


saya mahu maju kedepan, walau saya tahu akan ada masa dan ketika saya akan buka cerita2 lama, kerana awak sebahagian chapter yang terkandung didalam buku tebal di hati


doa saya yang baik2 untuk awak :) chill

No comments: