Followers

Thursday, May 17, 2007

lalalala

tensionnn nye!!!

tak tau nak kate pe...nape laptop ku tak leh nak xcesss internet nih...semalam bleh..air nih x leh...seb da pc nih...:) alhamdulillah..:)

windu kat ijah...:) wiken nih arap leh jmpe die...:) nape air rut beer kat umah nih x abes2 sejak beli...
1.sbb die tak sedap..
2.sbb da float
3.cz cema berpantang minuman bergas
4.xderk sape tau cz aku x war2 kan
5.sume dpt flu...so x derk sape nak penyakit b+ terok..

6.aku tak derk flu...
7.dr mula beli smpai skang aku jerk yang minum
8.xtually mmg x nak kongsi pon
9.dah tak tau nak kate pe...


tp anum msg aku..tanya macam2 soklan..bilelah die nak benti menanya...
1 hari dgn izin Allah ku akan kawen..tp aku sdiri tak tau bile cz aku x derk calon..
sebut jerk name pezal..? pezal tuh cume kawan..sekelumit perasaan x derk tau ngak..?!!ckgu tgi..?die cerita lame..n aku kenal die pon sbg kwn gak...
malam nih aku nak mimpi pe erk...

dah lame aku tido...n lately..mimpi ku bese nye kosong...jerk...nape erk..aku pon confuse gak...!!

ok lah nak masuk tido..ngantuk...minum rut beer sikit..amik air masakbese sblm n slps tdo aku kne minum air..sbb tido menyebbkan aku hausn tutup kipas...tutup pc..tutup lampu..buka lampu balik..naik tangga..tutup lampu...tutup pintu..kebasss tilm...bace doa..n tidor...bye..:)

No comments: