Followers

Thursday, May 17, 2007

mimpi semalam

semalam aku tidorr cam bese...bngun semayang subuh....pastuh g anta adik p skolah...lambat skit...cz cema wat hal...asikk bangn lambat manjang...aku pan tak pahamm lah cema...len kali ko bc doa lu sblm tdo...klu x payah noo nak bangun..

balik dr anta adik...ku sambung tido...tp aku mimpi sir...aku tak tau sir kate pe...cz i cnt hear him...so when i woke up..it's already late...i told mama about it...xtually mama had a same dream...but of cs not sir..!! its about mok...my moyang..

but mama's dreams mcm tipu2 ckit compare ngan aku nye..mama kate bese kalu kite mimpi ttg orang yang telah meinggal..n orang tuh did not say anything..or try to tell somethn' but we couldnt undrstand it..it mean somethin' n it's not posible if it true..

betOll ke..? mama tnya de ke aku bace doa or bace alfatehah tuk sir...erm dah lame gakk erk..kesian sir...sudden jerk..last ntri i talked about him..n tinite i dream of him...takut nye aku...

selama hidop aku...1st time aku g kubur...n that was last month...waktu arwah sir ditanam..n aku cukup seday...sir guru kesayangan aku..n now i confess...dulu aku ngelatt jerk..klu org tanya sape ckgu kesayangan aku..!! sir i'm sori..

sir ngaja akaun..n sbb sir ajo waktu spm aku dpt A1..thnx...aku juz smpat ucap jerk..aku x dan jumpe die..aku ingat lagikk waktu die wish epi besday kat aku..sedayy ngat...even waktu tuh aku ngah drive...aku still borak ngan die.ma n ayahh senyum jerk...almaklum lah ckgu kesayangan..n aku seday waktu ari guru yg lepas aku x dpt wishh kat die...

u all rase cam ne...? kadang2 aku rase bersalahhh ngat..!!

No comments: