Followers

Wednesday, May 30, 2007

nada ....sore aku tinggi ker..?

eii tuh yang aku x ske tuh..kan dah tinggi..x niat...tp tu lahh..eiii xpasal2 de yang mengalirkan air mate... what should i do...?sorry seems to be the hardest word rite..?

aku kadang2 malehh nak kesian2 kat orgg nehh....tp x kan x derk perasaan lak aku nehh leh biaqq p jerkk ape yang berlaku kan..

ok..ok..i'm sori...aku tau aku wat salah...tp pe yang kamu buat tuh ....ssh lah nak di maaf kan..dat thing not mine...jadi x kan aku nak rela lakk..

ape aku nak wat.,..g puJokk le... kOtt...aku baru jerkk cakap mz...bab pujOkk memuJokk neh...eii lemah tOll lah.... huda......toLonggg hik..hik...

bukan bab nihh yang aku nak tulihh xtually...tp menda nih sudden jerkk jd ...just now..jd aku terrOihh jerkkk nulihh kat snii...

aku benci perasaan ini,sorii sis....salah aku jugaKkk...n one more thing aku lupe ..minah nih sensitip...tp wat mase nihh aku wat kerasss le skit..jap g ku g puJok...doa kan...yer....supaya die x majuk lelama... :)

fOo+ nO+e : die lah satu2 nye adik yang paling taat....beruntung nye aku..? tp aku...???? x hargai die poNg...


sape yang tau laguh hasbi rabbi dr samiyusuf... tOlOnggggg Sesangat....pass kan kat saye...tOlOOooNgg sekali lagih...

6 comments:

jULia said...

alaaa sikit je tuh tic. takdenye merajuk lelama. kalau merajuk lelama gak.. pi blanja dia makan mekdi ke.. kepsi ke..

moral: jgn tinggi suara. nanti duit abeh kat mekdi. lalalala. =P

tic said...

ohooo my lalingg julia...bToll gak..tp alhamdullillah...my sis dah ok..heheh.. oraitt leh..jimat wit ...xjp p kepsi...tp adiah ari jadi die lom beli agih..

MZ said...

isk..worang fomfuan x leh tinggi kan sore tau. jgn biasa kan sgt. nanti 'ter' tinggikan sore ngan somi .. ngan mak ayah .. shushah wooo ;))huhuhu

tic said...

ermm ituu lah...pe lahh nak jd ngan temann nih..iskk..iks...kene berubahh nih.. :)

Nurhuda said...

haha.. tic pujuk je dia.. belanja dia ke... kasi dia duit ke.. atau biarkan dia buly tic alek.. hehe... hehe.. huda pun kdg2 tinggikan sore tapi bukan la kebiasaan.. hehe... kan lpaskan gram..yg tak bes nye..kdg2 terlepaskan kat sala org..wuuhuu...

tic.. sry eh da lama tak singgah kat tic blog..huda bz cket..bz enjoyin myself..and makin myself fat.. hahahah... huda asyik mkn je.. apa nak jadi kat huda nie..tolong marahkan huda cket tic.. *hmm* *looking at tic innocently*

tic said...

huda...? neway...pasal x mai blog nih..x mengapa..bukan lah satu kewajopann ponn kna.. :) n pasall pujokk tuh dahh ok dahl... :)

x brani lah nak marahh huda.. :) cz wat muke tuh.. :):)