Followers

Friday, June 01, 2007

bahase sms ???!!

kerana die lah time spm ...paper bm den kantOii...isk..isk.isk..menciKk...tp xleh nak salah kan die kan..coz aku yang gune die..bukan die yang gune aku..ramaii yang katre x bape paham ngat kalu bace blog aku..tuh yang buat owang maleh bace pe yang tertulis kat cni..

semalam...heri msg aku...sibuk bercakap pasal ipb..??? sunguh2 nampak nye mat tuh nak masuk sane,,,sampai tgh malam pon dok msh temannn tanya tuh tanya nih..?pelikk erk..die ajak sume geng2 ptab supaya bermastautin kat sane lakk...

kuis...mungkin x jadikk kot..tgklah dulu...de mase lagihh nih...ermmm aku tak ske lahh klu owang suh keje lastt minite... on call lah konon nyer...klu nak suh aku cover,...tlgg lah bagi tau awai2 ckit..maleh nak wat keje dgn moOd yang x besh...

hahah....buat sami yusuf..ske lahh tersngt kat die.....dah dapatt pon pe yang aku nakk..dokk donlod abiss laguh2 die.. :)

sebenarr nye x derk menda pon nak cakap..tp aku update gak sebelOm kene babab ngan.. kriesz..hahah...anywayy nape skang akku camm maleh... betapa seronokk nye lah aku bile...skrg sume keje aku owang buat...ermmm... beshh..beshh...


n 1k thnx kat ....shay...coz rase nye dah bape kali send mende tuh kat saye...tp still x dpt...x tau pe probb nyerk..? rase nye prob tuh dtg dr akuu lahh kot..pc nih..cam x bape btOll jerk..la nih..

4 comments:

Miss Sunshine said...

tic..bahasa sms? haha... biase arrr.... first time pun huda tak pham jugak..tapi da biasa, da paham..

Anonymous said...

heheh itulah...tp mamat tuh die yang salah...die kate kite lakk yg salah.. x pueh hati tOl.. :(

iEn said...

belajar balek tatabahasa kekekekeeke

Anonymous said...

itu lah bab paling lemahh einn.. :(