Followers

Monday, June 04, 2007

penin gak?.. nak tulih pe ??

batapa hati seronokkk yerk..x lame lagihh ayah nak balik..yeyeyyee!!! heheh...cam tak caye 40days..berlalu ngan begitu cepat...n lepas aku sedar tak sedar....hampir setahun aku dok umah tanpa membuat ape2??terOk nye lah aku nih,...

aku nih ...? nape yerk...semalam anta adik aku ke madrasah die..n aku siyess tak tahn..lame nyeekkk ustazz tuh cakap.. pastuh ujan lak time nak balik..aku yang berlari anak nih g ke kete...masuk jerk kete...tibe2,,,

kring...kring... --> perghh dasatt jerk..masuk jerk kete teros bunyikK...hp aku..upernye aziz yang kol...

aziz : aku nih...

aku : ha ko..nape...?

aziz : aku kat sebelah ko..

aku: tgk kanan...

aziz ; eh belah sini...

aku : tgk kiri...perghh malu aku orgg dok tgk...gelagatt aku.. hik..hik..

aziz: aku nak mintak tlg pagil adik aku lah kat dalam..

aku: oohoo adik ko blaja kat sini gak erk..ptt ari tuh die salam tgn aku..siap ciumFuh...

aku: sat gi leh tak..time aku balik g beli brg...

mama kat sebelah marah aku...!! x kan nak tguu kite lak..g masuk panggil adik die..

aku: wat muke toye tuwun kete..p jumpe sorg budak..g tau name adik die...n balik kek kete n teros g... aku nampak gak la aziz cam ckp mekaseh..aku just senyum jekr..time ujan tuh...x tahan lah ...penin pale sampai pagi...

n now...bile aku bangun x de srg manusia pon kat umah.. hahha...umah nih den yang punye...

lalalallalala....sambil dgr laguh sami yusuf..haiii aku dah terpikattt laa...tuLoong.. hikkkkhik....

6 comments:

MZ said...

dah terpikat? nagn saper? ngan ajiz? saper dier? loyer? dokter? mejistret? :D

Anonymous said...

ang ...x kan nmgan ajis...die dak lagih...ngn sami yusuf...ahli muzik... hahahah...muahha... :)

MZ said...

alamak ... saper lak sami yusuf nih? ahlil mujik? *kan maka pesan suwuh carik loyer? mejistret? dokter? ...

Anonymous said...

mz...die ahli muzik..n aku minatt kat die..hahah.. xnak dokter...xnak ahli majestret...biar lah ibu mentuaku x ske..hahah.. :)

Miss Sunshine said...

haha tic klakah arrr...kalau huda hujan sedap tido seh.. zzzz..ngorot skali..hahaha..eh2 tak senonoh nye huda nie...

Anonymous said...

klu time ujan kat umah..mmg layan tdo uda...tp klu kat tmpt org....cam no..haa..penin dah ilang...batuk makin terOk... :(