Followers

Wednesday, December 26, 2007

hampir diperkosa

tengah owang len dok sebok seronok makan daging korban.. tgh pengantin baru dok begurau senda ngan pasangan masing2 dipagi raya ada gak insan malam yang hampir diperkosa..

aku jadi sakit ati.. pukul pat pagi.. 2 org pekerja RST yang kire dah berumur nak di perkosa oleh setan yang bertopengkan manusia.. tak pk langsung... lahh setan tahap mana pon aku tak tau manusia nih... yang die tau hanya nak merogol...

duit.. hnfon dan segala barang beharga tak diambil..yang die mau hnya lahh ituuuuuuuuuu ... tak sampai ati aku tgk buk ning...

pagi raya tuh aku di keratung.. kenduwi majlis pak cik sedara... kejadian pukul 4 pg.. tp drg hanya kol majikan lepas berjam2 menda tuh terjadi.. :( nak cari kat mana pekeje yang sebegitu rupa..!!!

bukning dan makcik aishah tuh agak teperanjat n trauma.. sampai skrg tak leh tgk laki...!! aku doa orang yang wat tuh kene langgar trailer.!!!!!!!!

8 comments:

MZ said...

tu lah .. mcm2 org ada ...

ticnube said...

rase nak tembak pakai shotgun...!!!

nadzeem said...

erm...
eloknyer disula juboq depa tuh..
huahahaha

BiSkUtZ LeMaU said...

kaung ajo sungguh manusia tu..
kalo dapat, rejam aje kojol..

BiSkUtZ LeMaU said...

kuang ajo sungguh manusia tu..
kalo dapat, rejam aje sampai kojol..


salah taip plak kat atas tu.. hehehe..

huda said...

macam2 org la tic... tu semua tak takot dosa kot... da gila agaknye... kesian nye.. mintak2 phobia dorang hilang eh...

selamat belated hari raya tic...

iEn said...

awat tak rogol diorang balek?? wakakakak!!

tic said...

reed... aku setuju ngan ko...
biskut lemau..aku setuju gak ngan ko...
uda.. mmg pelik arr manusia nih....

ein....klu org ponpuan yang rogol balik..awk rase cam ne...?