Followers

Sunday, June 29, 2008

btol ker?

ermmm tadi aku bace mjalah satu omputih.lupe lak ape nmenye.. tajuk article tuh it's a girl klu tak silap ku.. mengikut kajian yang dibuat di oversea tuh kater nye lelaki yang hisap rokok dua x kemungkinan itu menjadi ayah kepada anak perempuan untk anak pertama.. dan wanita yang hisap rokok sebanyak 50% juga kemungkinan mendapat anak perempuan untuk anak pertama.

kate nye lagi tidak tahu bahan chemical yang mane yg ade dalam rokok yang mempengaruhi memngapa anak perempuan ada kaitan dengan rokok yg dihisap oleh lelaki atau perempuan..

dulu aku dengar org kate populasi wanita lebih tggi dr lelaki.. tapi mengikut kajian n ape yang dikata kan oleh majalah tuh bilangn wanita n laki tak kurang bezanya..walau pun ramai laki yang mati masa perang dunia pertama dan kedua telah ngurangkan jumlah lelaki didunia..

walau cemana pon lelaki tak lah pupus kan..?

klu rokok leh membuat kan pasangan mendapat anak pertama perempuan...? ape lak yg bleh buat anak kedua lelaki..?huhuhu... macam la nih...

ade satu video yang aku tgk di youtube.. tajuk nye last wish mungkin korang leh search untuk tgk... bagi aku video tuh amt mengerikan.. i just wonder.. ape yang budak pompuan tuh buat sampai dibunuh am tuh sx???

2 comments:

Biskutz Paeinto said...

leh cayer ker?
tapi merokok tetap bahanya ntuk kesihatan..

Anonymous said...

mmg btol pon rokok mmbhya kn kchtn... stj.....:}