Followers

Tuesday, June 24, 2008

cuti2 masia....

uhuuu... cuti aku hampir dua bulan setengah... tapi aku tk dapat pe2 pon... mula2 aku nak g mlancong.. kononnye lah knn.. nak g terengganu...nak g kat pulau2 nak g snokling <--- eja salah... , nak g shopping.. sejak aku sambung study.. aku kurang shopping n bercuti sbb aku nak berjimat.. :)

tp alhamdullillah sejak dah nak abis cuti nih.. program aku penuh...2hri lepas aku baru balik dr bercuti di utara malaysia... dr ipoh menerus kan perjlann ke kedah.. lepas tuh ke perlis n akhir sekali destinasi kami ialah pulau pinang.. :)

asal nye ke kadah untuk jumpe adik aku yang ut matriks di changlun.... tyme nak balik die nangisss terokk.. sian kat die.. aku pon x leh nak wat ape..:) antra adik beradik so far die yang terjauh g belajar...tu yang sedayy sgt tuh kot...

lagi pon bukan selalu parents aku kesana.. cume hp menjadi pengikat kasih...
mase g perlis aku shopping sakan.. almaklum lah..bulan lepas de org bayar hutang...so banyak arr duit aku.. haaaa seronokk nye dapat shopping...

sabtu nih ade renioun budak sekolah aku.. die suh aku jd mc.. haaa cemana nih.. x reti arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!! cari arr org len....!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

MZ said...

amboi... pi coti2 mesia rupa nya :p
sonok pe jadi mc? leh pekena kan worang! :)) ekekeke

princess nurhuda said...

wow...... shopping sakan seh.... btl2 cuti la nie.. amacam enjoy tak??? shopping braper ribu tu ehh? hehe....

jadi mc lei perintah owang... best... u r in control la gitu....

BiSkUtZ LeMaU said...

wah.. bestnyer pi jenjalan..
lame tak pi perlis..
paling best nk bli blah pdg bsr aje.. ole2 ntuk sy xder ker.. huhuhu..

ticnube said...

gambor tak de lak.. huhu ole2.. alahaii segann nye.. :(