Followers

Wednesday, June 18, 2008

bile nak kawen...??

mengikut akal pikiran aku yang sempit ni lahh kann... kann.. usia aku nih le tua sangat.. nak kate terlajkk.. nggak mungkin... nak kate terkurangg ... lebih skett kot...so mgkn disebabkan itu maka nya aku nggakk pikiran sama skali bab kwen2 nih...

tp ntah kenapa... orang yang kenal lah kan.. xkan tak kenal tetibe jerk tanya soal kawen.. nak kene pelangkung arr tuh.. selalu tany bile nak kawen.. bile nak kawen... bile nak kawen...

aku nih psangan pon tak de... jadi nya gimana dong mau kawen... mana mungkin aku tak pinginn.... nabi tak ngaku umatt oiii...

sebagai seorg mnusia.. perkara ni lumrah.. aku normal ... ade rase nak de kuarga... tapi masa nya blom tiba...kan Allah lebih tahu... mengapa ditanya benda yang aku sendiri pon tak tau....

klu bab cari pasangan cam sesenang g pasar beli sayur.. tadak hall.. mungkin time nih aku dah de sebuah kuarg yang besar.. muahahaha,.

tapi kome kan tau.. nak beli sayur skang pon susah... dah la harga naik...sayur lah sek busuk.. almaklum arr sek ujan je kan kebelakangan nih.. jadi gimana...?

tiba2 teringat kat lagu...

ohhh mama.. saya mu kawen...
kawen dengan siap...
dengan siapa saja....

o mama...saya mahu kawennnnnnnnn....!!!!!!!1


ayah.. eppi belated papas day.. :) i love u..

semalam ayah babab aku.. n aku majuk.. pastuha yah suh babab die balik... x kan sampai ati aku kan..kann... aku kan anak yang baek.. haipppp!!!!!

4 comments:

MZ said...

cakap la nak kawen ngan pak cik! :)) muahahahaha
tukar kulit blog nih. cantik. kaler biru itu mcm romatika d amor.
bila ayah suwuh babab balik tu ... gi aaa peluk dia.
*semasa rasullullah membuka bajunya menyuruh sahabat memukul perut baginda sebagai hukum khisas kerana baginda memukul perut sahabat itu, sahabat itu mengambil peluang tersebut dengan mencium perut baginda*

tic said...

time tuhkan ngah majuk.. so jual mahll arr... ececece.,. :)

BiSkUtZ LeMaU said...

hai.. nape asyik jumpe topik psl kawen ni.. hai.. cik tic pun dah nak kawen eh.. huhuhu..

tic said...

hehe mungkin skng musim kawen kot...tu yg dok citer pasal kawen jerk