Followers

Saturday, June 14, 2008

dari benci kepada dendam

ha.. sakit ati yang dibuat oleh dri sendiri sebenarnye memakan hati.. orang lein tak merasai nya.. hanya kita so kite arr yang gile sendiri...tapi masalah nye ble ker kite membuang perasaan tuh....

asal nye cume sakit ati...mungkin terlalu lame jadi ia bertukar menjadi benci...kini ia sudah pun menjadi dendam.. pada siapa..?

hahhhhh ni sume keje bodoh.. yang mungkin dibuat oleh org yang bodoh...

buat mase nih tag bod masih agih tak dapat dibubuh atas masalah yang tak dapat dielakkan.. :)

tensionnnnnnnnnnnnnn......aku kene g bercuti lahhh ... aku rase klu aku tak g memana ..nnt aku leh gile...

pernah tak korang berfikir...bagai mana seorang manusia yang tidak gila tetapi ditangkap atas tuduhan gila... bagaimana dia perlu meyakin kan orang ramai yang die tak gile ...kerana orang gila mana de cakp die gile...?

8 comments:

BiSkUtZ LeMaU said...

slalu gak trpk psl gila tu..
kesian kat org yg mmg tak gile tapi dituduhnye gile.. kadangkala idup ini mmg tdk adil.. kebenaran trlalu payah ntuk ditegakkan..

MZ said...

yg pasti .. org gila tak akan bercakap pasal gila! :p
masalah hati adalah, dia tak mampu menyimpan benci. kene buang jauh2 perasaan yg negatif. tiada pilihan lain. barulah hati akan putih bersih membawa kemakmuran pada rohani dan memberi implikasi yg serupa kepada jasmani.
*org cakap lah kan? kan kan?* :p

topek said...

salam tic... uik?? tukar cat "rumah" ke?? hurm.. lame x masuk sini... maklum la, baru dapat cuti sem. :D

princess nurhuda said...

hello tic... hehe... uda tk jadi tdo 3 bulan.. haha... tension psl blog ke tic?? takmok tension2, pelan2 nnt lei... chatbox tic, ada masalah apa? mana tau uda lei tolong huraikan...

dendam tk bagus nnt makan diri sendiri... lepaskan je.. gi tepi pantai, pastu pekik kuat2... hehehehe...

ntah ehh... cam mana nk bilang yang kita tk giler? uda rasa org gler tk akan dpt berfikir mcm org yg waras...

tic lak? apa jawapan tic....

Anonymous said...

tic..
m still thinking the answer.. pe yang aku nak jawab.... huhuhu...

ermm cemana erk..

biskut: siyes kebenaran susah untuk diungkpkan..

mz: ade btol nye..
topek..: huhu.. seb topek masuk.. org mmg nak die nye link url.. :0

huda: entah le uda.. harap i tak gile.. heheh

topek said...

tic x letak shoutbox ke kat blog tic ni?? letak la satu tic. senang nak chat :D

BiSkUtZ LeMaU said...

ha,ah nape x ltk cbox cik tic.. yer arr cik tic mmg ramai yg x tahu tntg gender sy ni.. hohoho..

Anonymous said...

tic

topek mmg nak buh.. tp de masalhh.. nnt kite buh..

huhu biskut mmg ramai arr yg kompius... including me.. :0