Followers

Sunday, November 16, 2008

ka..ka..ka.. wen..


assalamualaikum... warahmatullahiwabarakahtuh...

waduh2....alhadullillah.. bersyukur saaye kehadrat ilahi dengan limpah kurnia dariNya maka esok aku akan bertolak pulang ketempat dimana aku dilahir kan.. ayat jgn poyo k senang citer balik kampong arr..

tokk ku sakit kuat.. cian ... n paling mnyayat ati die dalam tido menyebut2 namaku.. waduh.. sob..sob.. sedayy arr.. ma n ayah nakl balik.. tp restaurant baru kite org tuh still lagi perlu perhatian mama n ayah.. so kene hold la dulu.. mgkn tyme raye aji ma n ayah balik.. ermmm.. ma kate mgkn aku tak leh ikot... coz aku kene incharge kedai baru.. wola...


aku sgt eppi.. coz final untuk sem nih udah poNg tamat.. lagi setahun setagh to go on.. pastuh mgkn udah tba masa untuk kearah menamatkan zaman bujang.. wola... nak.. nakk.. nakk.. gatal..




kelopak..kelopak.. jantung.. jantung... wakakaka..

No comments: