Followers

Thursday, November 27, 2008

happy belated besday to....

selamat hari ulang tahun yang ke .... tutttttt untuk aku... well even lambat sehari... mmg niat dihati nak post ntry semalam.. tp keadaan tidak mengizinkan..since aku keje malam.. n aku balik agak lewat la jugak.. tp tiap2 hari aku dok ...mengadap komputer ni ... tapi ntah le ssh nak cakap...

disebabkan aku ni lahir hampir2 ujOng tahun.. jd nye lambat arr cket sambut.. nywayy.. walau pon aku baru jerk masuk usia...tutttt.. tapi bile next year still kene + 1.. alahaiiii.. aku dah tua.. dulu aku selalu pk.. bile la aku nih nak beso.. nak umor yang besa.. tak mo org pagil budak.. tp bile usia dah pon menitii... aku sering kali terpikir... alangkah indah saat kecik2 dulu...welll.. aku rase sume org selalu tulis cam tuh.. dah tua nak mude.. mude nak tua.. manusia kan tak penah puas dengan ape yang die ade... begitu juga aku....

ayat terakhir yang mama wish kat aku.. "moga cepat kawen n tak yah lagi mama pikir kan cemana nak kawen kan aku lagi... hhuhuhu.. sape tak mo kawen ma...nnt nabi tak ngaku ummat...

pe2 pon.. selamat hari jadi untuk aku.. daripada aku.. hahahah.. :)

26/11/2008 1.30AM

atas katil

No comments: