Followers

Thursday, December 18, 2008

lecturer terbaik....

sepatutnya kalau ikut tarikh yang diberikan terdahulu .. semlm keluar result bg pelajar uitm.. tp tibe2 tuko jd hari nih.. tp sampai skang laman web tuh masih lagih tdk menunjukkan seberang hint yang result akan kua.. so tgu jekr...

nape tibe2 nak tulih ntry nih bermula pada pukul 12 td lecturer kesayangan aku pn masnah mad zin die msg aku ..
"da dapat result eko"

tensen tol kan tak kuar agih...

Pn MASNAH nih penyarah aku kat uitm melaka.. aku ske pn masnah sejak pertama kali agih die masuk klass kiteorg..tp aku tak tau sbb ape.. tp lame2 aku tau kenape...cara pn masnah ajar macam seorg ibu bg nasihat kat anak2 die.. die bg tau satu persatu.. die akan sentiasa senyum dlm kelas die.. die akan sentiasa mintak maap klu lambat sket ke kelas .. walaupon die dah bg tau yang die akan lambat..die seorang yang sangat lemah lembut..die tak jemu2 bg tau kesalahan yang ptt anak murid die baiki.. die akan dtg ketempat kite klu kite tanya soklan.. ( biasanya kan dah masuk u nih student yang akan ke tempat lecturer btol tak..tp puan sebaliknya..) dan paling best... die org KELANTAN...

tapi puan saye kadang2 geram ngan student yang cube ambik kesempatan terhadap kebaikan puan..rase nak pelangkung pale budak2 tuh.. tapi puan ttp sabar.. sgt respect ngan puan..ha satu lagih puan dok obersea lame .. tp still menajdi melayu tulen.. chayokk la puan...

satuh jerk yang buat banyak student sedayyy.. die pindah kampus.. pulang ke kampong halaman.. yelah kite tak le nak halang die.. pasti itu yang terbaik untuk die.. tp kalu pn tak pindah mesti die leh ajo kiteorg eko mal..

alahhh saye suke puan ajarrr..!!!! puan balik la melaka...!!!!!

kalu puan terbaca.. saya cume nak puan tau. saye sayang kat puan...lebih2 lagi ilmu yang puan sampaikan..

arigato and sayonara

No comments: