Followers

Saturday, January 03, 2009

selamat tahun baru buat semua..

ermm tahun baru dah mula.. aku rase thn nih aku tak buat aka tanam sebarang azam.. kenapa..? aku pon tak tau.. mgkn k rn masa thun baru banyak perkara yang perlu diuruskan dan dibuat .. jd sekadar azqam kosong tak di penuhi tahun ini...jadi tak mo ckp pasal azam lah...

last week atuk aku pulang menemui penciptanya ... sedih tapi aku tak menitis kan sebarang air mata tat kala sume org kebasahan pipi nya.. ntah kenapa.. mgkn time aku jumpe die few days before he past away aku dah nangis...


penin pale aku nih tak abih2 agih .. ntah nape.. new sem have began.. too many interesting to discover.. hope will njoy this sem as before..

gam bate..!!

2 comments:

Anonymous said...

Hi frenzz! This is my first visit on Tuesdays! Have a nice day! ;)"":buttrock: :buttrock: :) :D

Ouuwww ayeeaaaahh ..""x:banghead:

ellieandcarl'sstories said...

have a nice day tooooo