Followers

Tuesday, April 14, 2009

pinjam duit

orang kalau bab meminjam mmg no 1 tapi klu membayo.. payah no.. bak pe lah jd cenggini.. aku kekadang ghase nak pancung jerk.. di sbb kan segelintir manusia ini lah yang mmbuatkan aku menjadi fobia mghulurkan kan tangan meringankan beban pabila $ menjadi topik utama.

semalam agak nye ke dua malam ke tiga malam lepas aku pon tak ingat .. kawan sekola lame aku msg... pemulaan nye sgt ringkas...

dimulakn dgn nama aku dan beberapa titik....

pastuh tgu aku reply lah gamaknye..

disbbkan aku dah tau taktik nya .. aku reply keesokan hr nya...aku tnya nape.. padahal aku tau die nak pnjm $...aku de prob arr kate nye...pastuh sambg.. bese arr financial prob... aku pon reply ... aku nak ke kedah n sory i also need money now since aku kan ke kdh lusa...pastuh aku sambg nape lately ko asik facing all those thing erk.. i mean financial prob...pastuh die kate aku pon tak tau nak ckp pe..

then the msg end there...

mengikut cerita yang aku dgr dr Mr. jal die jadi cam tuh pasal pompuan.. what the fish kan..kan.. tak kan sbb pompuan jd cam tuh.. aku ingt dulu2 die cite die tak leh idop bagai lemah pale lutut bagai,, pale kening sume lah lemah hanya sbb pompuan nih reject die.. tp prob nye die kate gurl tuh bukan reject die cume blom bersedia.. aku ckp ko bodo x bp pandai ko marah...abeh cemana...ssh arr sume nih...

mamat nih anak org kaye kot.. umah die bapaknye beso compare umah aku yang ciput nih.. what ever it is i still thank ful lah kan.. alhamdullillah.. :) tapi aku jd panasss arr mau x hangin kan.. tp sori to say lah.. seposen duit aku pon xkan merasa..

ok cube korang pk.. aku nih jenis saving giler.. even makn pon aku bedikit.,..aku sggp tgu duit aku btol2 banyak br aku shoping sakan semata2 nak menyimpan.. but in the end aku bg org pinjam hanya untuk spend kat xgirlfren die.. wajarr kah...?harusskah..? lu pikir lah sendiri...

14 comments:

attyfir said...

tak harus..
kty pun serik kasik org pinjam..
org senang je ...pakai sms..kasi no acc..suh transfer..sukati je.

pRincESs_N said...

mane kete PINK itu....

~Cinta Cukulet~ said...

tak wajar...baik bagi saya pinjam buat beli coklat hahahaa

Izzatul Azma said...

bab duit ni kena kedekut sikit
sbb kdg2 kte pun berjimat utk diri sendiri, ujung2 nak kena puaskan kehendak org lain lak.. xleh..xleh :P

p/s mata tak bape nk ori.. hehe.. contact lens (:

tic said...

setuju kty... tuh melampau arr bg no acc n suh tranfer.. melampau.. melampau...

princessn oo yerk ade kat nry bwh.. nnt you tgk lah erk. :)

cinta cukulat.. oh ye lebih baik wat cam tuh dr bg org pinjam kan.. beli cokelat agih bagus.. wahahaha..

ellieandcarl'sstories said...

sweethoney.. yup btol.. o bukan mate ori ker.. its ok.. suit u eventhou x ori.. muahaha..

AniS GalaXy said...

uiks..
kes mcm nie mmg x patot pun
sbb exGF jadi papa kedana
aiyaaa...kamo wajar nasihat kan dia tic

♥AnisNget♥

ellieandcarl'sstories said...

ermm die nih ssh lah anis.. geramm lak aku jd nye memikio nye hal die... nasihat dah.. x jalannn

Izzatul Azma said...

hehe.. tic ni jantinanya apa ek :P

haa.. donlod kt jiwang :D

ellieandcarl'sstories said...

kat jiwang erk.. jantina...? opss.. jap nak g check.. alahh jgn arr tanya .. malu tau.. muahah..mende2 rahsia tnya.. blink.. blink

Zhoe Wynz said...

tak wajar..
tak haruss..
tak patut...
huhuu

yg wajar,harus dan patut.. pinjamkan kat zW ehehhe... *kidding*

ellieandcarl'sstories said...

zhoe.. muahahaha.. btol2 tuh.. muahahaha...

dAkBaiK said...

eh..ku ada utang org x erk...
hohho..pikir2 :)

tic said...

ha.. mikioo cpt.. klu ade cepat g bayo...