Followers

Thursday, May 21, 2009

kome' arigato

maafkan saya
kerana tak mampu menjadi anak yang baik

maafkan saya
kerana tak mampu membantu keluarga

maafkan saya
kerana tak mampu menjaga adik2 dengan sebaiknya

maafkan saya
kerana tak mampu menjadi adik yang baik

maafkan saya
kerana tak mampu menjadi pekerja yang berhemah

maafkan saya
tak mampu menjadi seorang cucu yang setia

maafkan saya
kerana tak mampu menggebirakan semua orang'

maafkan saya
kerana saya hanya manusia biasa

maafkan saya
kerana terlalu tidak mampu menjadi yang terbaik

maafkan saya
kerana saya tidak sesempurna yang disangka

maafkan saya
kerana tidak mampu menjadi pelajar yang baik

maafkan saya,, maafkan saya dan terima kasih

arigato ottosan:) miss ma parents ... terbang ke jepun..;) dgn seribu impian dan harapan will miss u.. :) kome and arogato..;)

4 comments:

joegrimjow said...

ku maafkan

Biskutz Paeinto said...

sentiasa dimaafkan.. (^__^)
wah blog cik tic berubah wajah agi...

Anonymous said...

bls dkt sni jew lah,
xpe2.
nti klau ade awrd lgi.
sy bg erk;D

ellieandcarl'sstories said...

joe thank erk.. even aku cam tak penh g jerk blog ko..hehhe.. nyway thank for the forgivement


biskut... thank.. ye ke berubah.. tak pasan la plak..


radiusi.. ituu yang kite mau.. :)