Followers

Wednesday, September 23, 2009

lambat asal selamat

assalamualaikum...

salam di bulan yang maik lagi mulia... heheh.. saye disini ingin mengucapkan selamat ari raya...aidil fitri maaf zahir dan batin buat semua kenalan..yang kenal,yang tak kenal,yang penh jumpe, yang tak penah jumpe,yang terselindung maupun yang timbul...

mungkin ade dlm perkenalan yang terselindung nih,,,di alam maya nih kan.. atau yang pnh jumpe.. ( mek 11 thn dulO)...ade lah yang aku terkasar bahse.. terlanjur bicara..tercarut tak kene.. tersepak di kaki ke.. atau terhantOk kat kepala.. aku mintak maap erk...

maafkan aku...maafkan aku..maafkan aku....

raye x nih x seceria raye sblom2 ni...maklum..atOk tersayang dah tak de... windu...nye..

and of cos..aku dh x dpt duit raye...malah kene memberi... adik2 and juge adik2 sepupu...nak duit jerk budak2 nih..letih aku..:)

4 comments:

.mek.mizah. said...

selamat hari raya!!
maap zahir n batin..

wahh.. aku nmpk nama ku di situ..
=)

tic said...

haruss le nko nampak name nko kat sini..muhahaha

MZ said...

samat ari raya :)
maaf dzahir dan bathin.
pak cik ampunkan cik tic :))muahaha

-- [ 4nkEl r4p ] -- said...

xnak kasi wet raya jangan jadi besar..jadi je dak kecik