Followers

Sunday, February 21, 2010

aku mmg bijak kalau

tetibe aku rase aku bijak .. bijak nak mampos.. kite einstein pon kalah la klu ngan aku...muhahahha... aku siap tulis... tampal lagi ko kat dinding bile umah sewa aku.. siap tulis note kat wall paper hp aku tuh..siap buat alarm ko kat calendar...


amik ko.. complete ok.. aku pk dh cukop perfect but then... bleh bulan 2 and bulan 3 aku x leh tau..banganngggg tol.... test lagi 2 hari and 6 chapter sume.. aku br kaber 3 chapter dlm mase 3 jam.. ngan speed 110km/h.. nih klu ade polis.. insyaALLAH lepas la.. x kene saman...
'

ya amponn.. seb baik aku dh mkn nasi awal pagi... klu aku x mkn nasi mesti aku menggigil kelaparan kerna ketakutan...muhahahha TUHAN bantu aku..!!!


test on tuesday night.... lucky tomorrow i only have 1 class.. sorry ustaz ayub.. i need to do this forsake of my test.. :P sbb tyme quiz i already kantoi... the worst dream ever.. doa rin aku ya.. :)

4 comments:

Unknown said...

Sabar....

aku said...

x tahan h nak sabo.. hehehe..

Hani Kila said...

bley plak tersilap..
adoiii...
nevermind, human do mistakes.. =)

aku said...

muhahah.. mistake yg xleh dimaafkan..:( arghhh