Followers

Thursday, February 18, 2010

Fraser hills

ayah kate g fraser hill buhsan.. mama kate ok lah.. asma.. cukop selesa bergambar.. aku ..? --> :) p

xderk jawapan untuk soklan itu.. :) betol x derk ape yang menarik mcm org kate , betol ade taman bunga, tapi dh bankrupt, betol ade allan'z water which only provide 4 boats utk pengunjung more than 1000 tuh.. fuh x bebaloi.. betol ade horse riding tp 2 eko kuda yang naik letih pusing tempat yang sana... and betol ade tempat memanah.. sesuai utuk pemanah yang handal seperti aku.. :)

hahahah dlm 10 anak panah 3 jerk yang lekat itu pon nasib + sipi kat tepi.. bull eye..? berngan la kan..,, baik lagih adik aku out of 10 she got 6..gile lembs aku..arghh.. it doesn't matter anymore..as long as aku dpt pegi.. more than ok.. :)

tempat paling cantik masa kat empangan kuala kubu.. :0 what a gorgeous view.. sgt taksud and actually 1st tiem aku tgk empangan.. so teruja tu x dpt di elakkan. :)





nak bejalan lagih... :) heee

8 comments:

pRincESs_N said...

family N pegi pon kate x bes..sunyi..

aku said...

hahah sgt syi... :( klu engntin br ok kot.. heee

Neo_matrixzz said...

nak ikuttt

aku said...

muhahaha... ko nk ikot...? org dh balik arr

aida said...

besttt

aku said...

sgt.. :P

Unknown said...

wah2 bestnye g bercuti...aku dpt g berendam je...weyh,lame tul aku tak dtg sini..umah ko dh totally different la.. tagline ko penuh ngan rahsia..ape yg ko impikan? ape yg tlh dibunuh???hehe,takpe2....chill ya

aku said...

muhahha.. aku nih kughe sket..muhahah... :P