Followers

Friday, April 30, 2010

austin steak house

tiap hari sik makan nasik jekr... muak jugak,, so mlm nih aku rancang nak p steak house , nak makang spageti ngan chic chop opsss,, banayk suda,,, ade aku kesah.,,,muhahhaha


bg aku chic chop die x dekr la besh mane,,, senang cite x sedap la...muhahahha tapi spagheti die ok la,,, tp x two thumbs up la,,,muhahahha sedap jerk kan kutuk masakan org, ye la nak harap aku masak,, berangan la kan,,, muhahahha

tapi yang bagus nye deco die sgt smart ala2 zaman cowboy la plak kan,, penih habis even kat lampu pon pakai topi cowboy tuh, harga pon sgt berpatutan, murah la klu compare ngan steak house lain,

pape pon, mmg kenyang le sbb aku melantak sume,,, burrrpppp...alhamdullillah.,,

selamat berlajar ini mlm,, arghh buhsan nk stay up.,, buhsannnn...

No comments: