Followers

Saturday, May 01, 2010

satu lagih ceghitegha karut

cepat nye masa berlalu erk, memang sangat terasa, kak aku yang dulo kanak2 hingusan yang sama2 g main ngan aku, g ngaji, g skola skang dh jadi milik orang, jadi isteri buat suami terchenta, setahun pas die kawen die dapat sowang baby girl , lepas 3 thn pastu dpt lagi sowang baby girl so, 6 thn die kawen 2 org anak la... la dh 6 thn ko kawen kan.. :(

sejak die kawen, aku di attack dgn bom atom, nuclear bedil bagai, kadang2 tetusuk di sanubari kadang2 luka nya x de beerti... itu dulO,,, tapi skang heheh sedikit parah bile rmi la kengkawan sebaya menamatkan zaman dara dorang,, tp x pe still ade geng2 yang maintain comei dgn title : anak dara atau anak bujang

jadi kelebihan bg aku yang belom berkahwin skng br aku rase adelah aku dpt pg umrah pree instead of kene bayo sbb klu status kamu bertukar dr single kepada married , ongkos nye sendirik dong... muhahahha...bile ke umrah nnt leh ke aku list kan sume mende yang aku nak doa start la tamak die kan



nak ke pasar malam, tp hujan,,, menunggu dengan saba... bonda ku xbape sehat,,, cian mak saya.. :( aku lah anak yang x mengenang budi,

1 comment:

zieha said...

tic,bkm 53 baju dewasa,free size..bahu:14 1/2 inci.labuh:30 inci..tic berkenan ke?nk order x?k...