Followers

Thursday, November 25, 2010

prank part 1

selasa 23/11/2006 bukanlah hari lahir saya bukan juga hari lahir siapa2 di dalam umah kamik, saya merancang untuk keluar makan, candle night dinner bersama keluarga sebelom adik saya 2 orang pulang ke asrama dorang. and also the dinner is on me. idea yang bernas itu saya suggest ke sume ahli kuarga masa kami sume tengah breakfast, ma pilih tempat tuh, ayah pilih tempat ni, and we end up without ending sbb x tau nak makan kat ner, smpi petang masih x derk pilihan, cuma kate ayah

"ready jerk pas isyak, ayah tau tempat menarik"

kakak aku and family also there, and tetibe lagi bape menet pak aku nak balik, students ma aku datang dalam 6 orang, and aku tecengang, kata mama

" mama ajak dorang g makan men2, tp dorang datang betol la plak,nak wat camne, kene ajak jugak!!!"

aku yang kene bayo makanan untok malam itu hampir pengsan....

to be continue ....

3 comments:

MyeAqma said...

hahahah kan x psl2...
anggap je la bersedekah eyh...

diba said...

ahaa..cian2..

Anonymous said...

A VERY FUNNY STORY OF THE YEAR!!!! hahahahahaah...ksian akak...