Followers

Thursday, January 20, 2011

roomate ape ni?

aku gile ke rumate aku yang giler. ? wakakak oh yeh lame gile x hupdate ini blog. skang aku dok umah sewa,mmg pesen aku jenih dok bilik x kua2.aku kan puteri santubung.. wlaaweiii.. hahaha

rumate aku nih x tau la nak ckp cm ne erk.. x dekr perasaan ke ape.. tapi die baik cume!!!! susah sunggoh nak describe kan perwatakan die.. die ske cartoon ... itu dak hal.. yang pelik nye ritu aku masuk toilet tetibe die dok menapak kat laptop aku, pastuh gune wat x tau,. aku ni cm bangang la dok tgk die..maleh nak gado2... tapi die BAIK!!!


semalam aku minx cite dr die.. lepas die dh tranfer itu cerite. die pg tgk lak cite dlm external aku tuh.. klu ko nak .. ko amik jerk la.. aku tadak hal.. ini g tgk pki external tuh. bih t uh aku nak tgk o gune ape.. lalaaaa tapi die BAIK.!!!

mane de manusia sempurna kan kan.. ape2 pon die BAIK.. wakakak iyyeeee

4 comments:

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

haha die x perasan kot.

Anonymous said...

saba je leq!
bukan sume smpurna..

MyeAqma said...

hahah mmg dia baik giler!

Ekin said...

hahah.byk besabo jela kak.rumate oh rumate.baek punye XD