Followers

Tuesday, January 25, 2011

shah alam turun snow? wow !!

aku x tau nape.. tapi aku pasti ( dalam ati jerk la) yang xlame lagi shah alam akan turun snow.. korang caya tak..? ini cuma firasat aku, badan aku yang penoh ngan lemak nih tak mampu nak menampung tahap kesejukan yang melanda shah alam,

tak pasti lak aku klau die nye suhu kalau2 dh sampai -5'c ke..hahaha mmg x logik.. tapi sejuk die akhir2 ini luar dari biasa. kalau aku yang berlemak ini merasakan sejuk dalam peti ais, ynag kurus keding tuh cm ne lak. oh saya turut rase simpat. terima kasih!

oh yeah tahun ini, for the 1st time ever in history, degree's student akan bercuti lame. ya beda bedu... heyy 4bln setengah ko, sape nak bg.. ello.. saya dah start rase teruja, tap bila di ingatkn yang aku ade intersesi.. hampir musnah senyuman paling manis yang aku berikan dulo. haksss ayat poyo tuh..ahaaaa..!!

....................tamat saat2 gumbira.............................

skang nak mara plak.. tension aku tgk pic2 kat facebook. sume orang bertunang.. arghh tension..hahah... ni mende lawak... di sbb kan pics2 itu aku skang dh kurng on fb.. tunggu aku bertunang nnt tgk la.. tiap2 ari aku on.. x tutup laptop .. 24/7.. bia orang lain pon turut same muak.. rase ko ape yang aku rasa.. hahahah


....................tamat suda rasa marah...............................

banyak mende nak tulis tp nanti2 jerk.. simpan untuk chainis niw yer.. :P

3 comments:

Ekin said...

Pegila icity ada snow tipu tu kak.menapak je dri rmh kte.haha akk wat intrsesi sbject apa ek?smelah kte pon kna wat gak.aiyohh












'

MyeAqma said...

hahahah tak boleh blah marah kat org yg bertunang...
weyh, nis tahun ni ramai batch kita nk kawen. aku sure ko msti close akaun fb ko pasni..
kahkahkah! jahat tak aku???

aku said...

ekin akak amik qmt 425 ko amik ape..??

mye aku pon rase cm tuh..hahha mmg kene close fb la gamak nye.. hahha a... ko pon settle tahun ni kan mai.. perghh besh kot