Followers

Tuesday, February 22, 2011

i'm sane

hey aku blom gile. cume aku rase lately otak aku agak kurang bergerak, senang cita x seperti biasa :) ahakss bajet sebelom ni otak aku gerak ala2 adi putra la kan

untuk minggu nih jerk aku ade 3 test, selasa takaful rabu philosophy and kamis islamic eco, just finished takful, and aku rase macam x dekr beban langsung,ya ALLAH sebab kan test ni la, fikiran aku becelaru, tau tak dh 3 minggu dok shah alam and dah tiga ( 3) three minggu jugak la aku x jejak kaki kat bangi, hah apehal.,, mau x rindu..

esok ade test philo, yeh chayok2..lusa ade IE, yeah chayok2..

salah ke kalau kite kutuk lecturer kite? aku tatau nape tapi siyes aku x leh masuk langsung ngan lecturer yang ajo philosophy and practices of islamic banking, bile tengok muke die jekr mood aku teros sway, swing and aku teros jadi moody.


itu baru aku tgk muke die kat tepi tingkap, blom time die start cakap jerk , aku rase nak togok coke 100 botol. siyess nih.. arghh cm ne aku nak survive nih. setiap kali die start bagi lecture. 100% mulot and mate aku bertindak serentak


mata start kuyu, mulot start menguap. tapi bukn aku sorang.. satu klas mgkn die dh start perasan, so die cakap" saya harap awak bersabar la, saya pon x leh nak buat ape, .. lepas abis subjek ni awak nak meletop pon x pe" . haihh.. hidop..hidop..


saya nak jadi pelajar contoh : ewahh semangat  saya nak berjaya saya semangat.. mana ko... mana ko semangat.!!!!

No comments: