Followers

Friday, February 25, 2011

ko sahabat jenis ape?

makan adalah benda terbaik untok hilang kan tension

tapi makan bersama sahabat yang hati nya terluka lebih baik

wallet yang aku paling sayang dh sebaya ngan anak buah aku dh umo die :P 

"sahabat yang baik adalah sahabat yang selalu time susah and senang."

"sahabat yang baik adalah sahabat yang bila mana kita lihat akan dia maka kita teringat akan ALLAH"

"sahabat yang baik sentiasa senyum pada sahabat nya walau ati die terkoyak +terluka+rabak"


dia saya kenal masa blaja time diploma dulo, ya ALLAH, seriyes mase tuh aku nyampah gila ngan die, in my point of view she's such a gedik girl, always show off and ngengada, rasa nak penyepak muke die , ini seriyes!!!

and rupenye die pon mencik aku time tuh, oh tuh mase kami masing2 tak kenal mengenal, tapi skang lain cerita nye. hahahah sume luar dalam atas bawah die dalam poket saya :)

No comments: