Followers

Thursday, February 03, 2011

ko x bace paper ker.?

hahah ye aku mmg jarang bace paper... eh jarang ke mmg langsung.. dh lame aku x bace paper, beli ape tah lagi kan..last sem sokmo la abce sbb compulsory to all students to have news paper and pls bring along to class. hah.. amik ko.. so sume org berduyon2 beli paper smpi out of stock.

this sem , im no longer in investment/finance class , so no news paper is required. thank you.

al kisah semalam aku pegi ziarah kawan aku bersalin, dpt baby boy.. alolol comel.. baby tuh nangis berirama and i like. on the way nak p amik my partner, jumpe pak aku di parking kete

pak: p mane?
aku: kawan org besalin, p spital tgk2 sket.
pak: dok tgk anak orang, anak sendirik bile plak ? ( and teros bla masuk umah)
aku: hahahahahahahahahahah kang aku kawen tetibe kang sume tekejut.. klu ade anak lagi la ade yang arwah plak kang..

kawen x nak ade anak.. (nauzubillah)

so p bli brg2 then g spital.
kwn aku: we ko tau spital ni bumbung jatuh/?
aku: haa bia betol..?
kwn aku: WEI KO X BACE PAPER KE.??
aku : mmg x bace


nak wat cm ne.. arghh aku nak start pupok bace surat kabar... mende jadi kat dunia ni pon x tau.. ape nak jdi ni woiii

No comments: