Followers

Wednesday, February 02, 2011

ni nasihat bernas aku utk adik2

hahah poyos jerk kan.. bukan ape.. sebagai pelajar yang x berapa nak tua aku sangat terkilan la, tapi akux nak menyesal perkara yang lepas, bg orang yang belajar kat private school macam aku nih,, time nak amik spm , bukan ikot keperluan, tapi ikot kesenangan, pernah x korang dgr ayat : susah susah dahulu senang senang kemudian,, ye ayat itu perlu di pegang,

tapi aku sebalik nya, senang2 dulo, gabra kemudian, jadi begini la akhir nya, air mata darah woooo...

sebagai contoh kerna nak senang time blja dulo, aku drop add math and add tasawur, score nye x jugak.. sengal x... walau ape pon, kite merancang ALLAH merancang, namun perancangan ALLAH mengatasi rancangan kita , nak bebel skang x de pekdah, so please struggle to survive,even your eyes bleeding
.

jadi adik2, x kesah la nak jadi ape time beso nnt, doktor ke, polis ke, peniaga ke, engineer ke, arkitek ke,,, ape2 jerk,, amik la add math ,,, hahahha sedey skang bile lecturer ckp pasal lamba or lagrangian aku ternganga.. arghhhh...

hidop ni memamng banyak mende baru... hey mari berkongsi.. :P

No comments: