Followers

Monday, February 28, 2011

manusia malas ade dimana2

malas tol aku nak kemas baju. arghhh.. bagaiman kah nak jadi manusia yang sangat2 rajin.

oh yeah aku dah cite kat mak pak aku perihal bosnia. asal sume wat muke terkejut, even ayah nye muke x secuak mama, but then we can still notice it abviously nampak kot!!

saya bukan nak g berperang,saya cume nak g belajar jerk, tak lame mungkin 3 or 4 or 5 bulan sahaja. tapi mende tuh belom kompom, kalau saya antara manusia yang bertuah, insyaALLAH saya kan terpilih, tapi biasa nya bab2 cenggini, name saya tak sebertuah orang lain :) tapi saya nak belajar redho dan sabar.

oh yeh tadi g jumpe adik2 sayang saya yang 2 orang tuh.. arghh lame x jumpe drg. hmpir 3 minggu. arghh cam tak caya jerk.. tetibe saya merindui melaka walau saya tak suke pada melaka.

2 tahun di shah alam saya rase lebih sengsara yang tinggal kat shah alam, sebab stay kat melaka 3 thun saya mampu pulang sebanyak 4 kali sebulan and 48 and more setahun. di banding kan dengan shah alam yang jarak nye hanya ciput  mata ayam memandang, tapi sangat payah ..

as usual jam jam jam  and jam... saya dok di melaka jalan stret jerk gune highway. highway kat shah alam ade but still jam jam and jam

saya risau yang saya ade banyak assignments and test tapi saya tak leh nak tolak hati dan perasaan saya yang sedang gumbira.

lepas nangis kan bese nye akan ketawa sama lah selepas hujan, kan nanti pelangi akan muncul juga :P

smile always

No comments: