Followers

Thursday, February 10, 2011

ops i did it again

arghh aku cukop tension tol la.. dah 2 ari aku nak post entry mende yang same, but then bile depan laptop nih teros aku lupe nak taip ape.. arghh tension sunggoh...

oh yeah.. saya sangat gembira. result kursus kemahiran insaniah saya memberangsangkan walau x sehebat dib. ade aku kesah. hahah...

oh yeah bulan mac adelah bulan yang paling bizi untok saya

3/3/11 going to Indonesia til 7/3/11
9/3/11 menapak di malaysia til 23/3/11
24/3/11 going to Singapore til 26/3/11

tatau komform ke x lagi utk ke singapore sbb aku tamo mis klas lagi laaa..

harap2 sume bejalan dengan lancar. Ya ALLAH permudahkan urusan kami

ala nampak gaya nye saya x kan ke thailand utk tahun ni.. g singapore bukn besh pon. currency dh le lg tgi.. and i've been there before . so xderk perasaan pon.

oh yeah ... next year: it's time for bosnia

aim for it. go for it. saya nak ke bosnia. pls give me sometime to googling to get as much as information.

2 comments:

MyeAqma said...

berjalan saje ko kan??

aku said...

hahahha .. time org ajakk akui yee kan jerk.. hahah