Followers

Monday, February 07, 2011

they say bad thing happen for a reason

there must be a reason behind it, it just we don't know HIS secret.

pagi nih , aku dengan pantas bangun pagi, tak penah seawal tu, sebab malam tadi aku tidor lewat, tapi aku bangun awal sebab ma aku suh buat muffin, demi ma, waktu tidor aku korban kan sebab aku tanak nanti lepas dah balik s.alam ni baru aku nak komplen2 kat diri sendiri sebab tak memberi khidmat terbaik untok dia.

sesampai jerk aku ke s.alam, aku tengok ade messageL 12.05 pm from NON (bukan nama sebenar) " kwn2 klas ME batal untuk hari ni and esok".. aku bawa motor merempit sampai menggigil, bila baca msg dr NOn betambah menggigil

teros ko ma,

aku: klas orang cancel, KALAU gerak lewat td dah elok dah

ma: jgn berKALAU2, itu sume kan dr Allah,

ye tak ye jugak...bile dipikir kan balik, bagus jugak aku gerak awl, leh santai2,, maklum la gigil naik moto blom abis agih. tapi mengingatkan kes MUSANG mmg wat aku trauma betol la.

yang paling nikmat minggu ni :
1.kamis and jumaat x derk las
2.LDK aku tak bertindih ngan honeymoon aku ke indo
3.next week cuti lagi
4. test minggu ni sume post pon next week

tak bersyukor agih tatau la.

2 comments:

starsyeea said...

huh...lumrah.

tetibe aku nk story psl aku lak...hehe. dr umah g claz ade la 8 ringgit tambang...kelas 1 je...bila sampai baru nmpk notis claz cancel...ms tu baru aku tahu TUHAN sayang aku...ajar aku sabar...alhamdulillah...so, chill! :)

aku said...

hahah.. gile mahal.. umah nko kat ner.. klas kat ner.... hahah TUHAN syg nko and aku