Followers

Tuesday, March 22, 2011

nak marah bley

manusia macam2 ragam, and skang hati aku sangat panas, nak ngamuk pon ade, nak carut pon ade, tapi aku tamo cepat melatah sebab nanti diri sendiri gak yang nyesal ngan ape yang kite dah buat.

ok kite mulakan dengan cerite yang best2 dulu. contoh nye. topic kahwen dh start jadi bualan,mungkin dh sedar yang diri dah tua. tak besh sgt benor nye sbb kate2 tuh sedikit buat aku terluka. ye la aku tau betol tapi ape slh nye bg ayat yang membina( lagi sekali asik pandang salah orang) saya letih dgn karektor sendiri!!!!

okay cerite kedua yang best plak tadi dapat result for n2 test dlm sem ni, and 1st test for ME, surprisingly, sgt mengnakjubkan  kerna bijak itu bukan dr kita, tapi Hak DIA yang memberi kan, alhamdullillah, even though ak x dekr mase nak study , aku balik masia hari isnin malam, selasa got clas as usual, and malam selasa baru sempat study, and alhamdullilah, everything is from ALLAH.

okay skang yang tak best plak. keje mengedit esaiment is so so so ****** arghhh... okay.i admit sume org copy and paste. and i do so too, but at least leh tak ko tau ape yang ko buat.. oh kucing batu betol la... siyes nak marah..okay faham keadaan nko but at least ko kene tau la jawapan yg ko bg tuh reasonable atau tidak utn di terime pakai.

okay saya tanak ngamuk2 sebab saya tahu setan akan suke.. bodo punye setan. saya nak cool..saya nak cool.. saya nak ice!!

it can be concluded that, two good things vs 1 bad thing. it'z not something that we should complaints of. i should zip my mouth, keep on smiling and always thankful for all good deeds and happy moments.

No comments: