Followers

Wednesday, March 23, 2011

roses have torns they say

hey we dont need people to say it out, since whe already have a pair of eyes, so use your own eyes for good things ya..

penah dengar orang kate cinta buta, oh yeah... sangat2 la betol bile ko kene baru ko tau, bile tgk jerk xderk pekdah sebab x dak feel, sekang nih adalah masa pening kepala untuk semua orang.

malu rase nye nak cite pasal sume2 tuh kat orang, nape nak cite... arghhh saya cume tak nak die malu, orang tak kan paham seh,,, peoples talking back you know!!! so wat pe nak cite2.. yang burok balik kat kite jugak.

kalau jodoh ko dulo, hey it's okay la darling. tapi masalah nye ko bukan pikir pasal aku pon, ko dok pikir pasal ko nye perasaan. eh skang aku pelik ngan aku plak, orang tuh x dekr sebok2 pon sebut pasal aku.. hahah arghh dasar SSCINTA KAN BUTA .. bullshit lecturer aku yang ckp cam tuh.. and then you start post something on your FB, saying that you r going to obey others as long as they happy with your action by taking others consideration.. wTF...giler penipu... ape perasaan saya masa saya tulih nih saya pon tak pasti...

saya ske tulih mende yang kalau orang bace orang tak kan paham.

No comments: