Followers

Friday, March 25, 2011

parents choice

ye mungkin ya mungkin tidak, masih lagi di peringkat paling awl, hahhah saya mungkin BAKAL menerima adik ipar, oh walau pon die BAKAL adik ipar saya, tapi melalui ape yang kakak saya bg tahu, dia sebaya dengan saya.

haha, and kakak saya seperti juga emak saya sangat excited kirenye, and telah pon meng MMS kan pic BAKAL adik ipar saya, and saya bile dapat tgk pic BAKAL adip ipar saya tuh, saya rase nak gelak sambil tutop mulot, tapi saya tahu saya x bleh.. sumpah klaka.

bukan ape, adik saya nih orang nye glamour2 gitu, and ape yang saya tau, pilihan mak bapak saya nih plak sangat lah alim, anak sulung drpd 5 orang adik beradik,UNITEN students'. hahah bakal ade orang baru lah dalam kuarga kami

saya tahu adik saya sedeh, tapi tiada paksaan dalam perkahwinan, tidak di paksa tidak juga disuruh, cume
 " andai dia jodoh kita,pasti gegaran di hati lain nada nya" , lihat lah dulo, dari mata turun ke hati.

p/s : saya tahu dalam hati dia ade orang lain
p/ss: saya tahu ayah saya x berkenan dengan pilihan dia
p/sss: sebab saya pon x berkenan dengan pilihan dia
p/ssss: Andai lelaki itu jodohnya, Moga Allah rahmati siratul rahmi yang bakal tercamtum :P

No comments: