Followers

Wednesday, April 13, 2011

berhenti berharap

Saya tak berharap, dan tahu jerk kalau berharap terlalu tinggi,yang sakit hati nanti sendiri juga. Jadi berharaplah pada yang perlu. Ker na saya Pasti tuhan kan lebih tahu,lebih mengerti.
Dan siapalah saya nak menetapkan had-had tertentu,kerna saya juga bukan sempurna di mata sendiri apatah lagi di mata orang.

saya nak belajar redho, belajar terima hakikat, belajar tabah. walau saya tahu sakit dan perit menerima kekesalan itu sangat terasa hingga ke tulang rusuk. tapi saya nak redho.

yang baik pada pandangan kita, mungkin bukan terbaik untuk kita. kerna saya pasi Tuhan lebih tahu. saya juga x akn diuji kalau saya tak mampu kan.??

tetibe terase nak dgr lagu sheila on 7.. aku berhenti berharap.. datang tunggu nya ....

4 comments:

MyeAqma said...

bertabah lah anis! hehe... :p

Unknown said...

Yep,
Allah lebih tahu yang terbaik buat kita...

ingatlah bila kita sakit hari nih, kita takkan selamanya sakit...insyaAllah,hari esok akan ada bahagia untuk kita...

Cik Shyra said...

aku hampir berhanti berharap...

aku said...

mye: sdg bertabah

cik jari.. yessaa.. thnx yaw

shyra: aku juga hampir.. isk isk..