Followers

Tuesday, April 12, 2011

target wooOowW..

target beno nye tahun ini, tapi apakan daya, kita manusia merancang, ALLAH juga merancang, tapi tahulah kita bahawa rancangan ALLAH mngatasi rancangan kita.

saya sangat berterima kasih pada yang bersungguh2 membantu, tapi ketahuilah dari sudut ati yang kecik ni, saya manusia penuh kekurangan.terlalu banyak, tapi kadang2 hati saya tamak, saya mahukan kesempurnaan, walau tau diri sejuta kali x sempurna, sume orang macam saya kah?

hubungan saya dengan adik saya bertambah baik, saya x nak salah kan takdir,saya juga tak nak salah kan sistem telekomunikasi juga, sebab message yang saya hantar suda di reply oleh adik saya, cuma x sampai, tapi malam tadi sume dh terungkai, alhamdullillah.

sekarang saya makin sedar, yang saya adalah jenis manusia yang sangat pentingkn diri,saya kate saya tak kesah tapi hati saya pedih, saya kata saya terima, tapi hati saya begenang,saya nak jadi wanita yang dalam hati dia ade agama, bila ada agama kesempurnaan itu akan datang.

saya manusia pendosa!!!

No comments: