Followers

Saturday, April 02, 2011

tuhan bantu mereka

adeh la...hari nih banyak cite yang sedey berbanding cite yang gumbira.
mula2 tadi pas bangun tidoq aku de appointment ngan sorang brader nih....sekali die bawa kawan and sepupu die da.. punye la henssem ..yang slek gg jekr..hahah ( bley lagi nak komen2 buruk kan)  yang brader lagi sorang nih x hensem tapi kuit..perghh semngat2..hahha okay cukop pasal brader2 nih.. xpenting pon.. yang penting misi aku jumpe ngan brader2 ni.. and sudah pon settle.. so kite jumpe lagi sebulan erk..erk.. heheeee

okay di atas itu cerite sgumbira, jom kite cite sedey lak.

kawan aku si farah leh plak ilang laptop,, boleh kan.. laptop ilang pelik2..tapi aku kesian kat die. bayang kan lah laptop kite yang ilang..perghhh kurus nangis wehh... dah le asement melambak2 cam pasar lambak atau joget lambat.,..berat2 pale otak

kedua kawan aku syuko lak , nenek die meninggal dunia petang tadi, moga diletakkan diantara orang yang beriman, insyaALLAH..mudah2an..

yang ketiga assignment islamic eco  yang sgt pening.. weh korang!!! kalau dh tau x expert bab ni.. tolong la tuko tajuk.. x derk cinfident langsung nak present.. sampai bile nak gorang tapi kosong...!!! 30% tuh..aku nak A la wehhh.. aduhhh .. geram tol...

oh yeak lupe ade satu lagi berite gumbira. cerite sedey habis sudah.. 

gud news nye ialah tadi kami test, TETAPI jawab dalam group..hebat tak..hebat x.. tapi allhadullillah.. even buat lone ranger pon insyaALLAH ble jawab la. tapi dah suh buat group, mane leh lawan ckp lecturer kan.. hahaha heaven!!!

No comments: